søndag den 8. august 2010

Sokker og rejsefeber

nærbillede mest korekte farve
Et par sokker er blevet færdige. De har ligget stille hele sommeren, hvor det ikke har været sokkevejr, men kom frem fra kurven da jeg ikke vil have to par igang samtidig. Jeg har nemlig besluttet mig for at forsøge mig med sokker i flyet til "de nordatlantiske øer". De bliver dog hemmelige her på bloggen året ud da det er kandidater til at deltage i "fandango's" strømpe- og sokkekonkurrence.
Jeg glæder mig virkelig meget til at komme afsted på torsdag og er begyndt at tænke på pakning af de vigtigste ting. Manden har taget fri og kører mig og 3 andre til lufthavnen, hvor han henter os igen mandag. Det bliver alt for få dage deropppe, men så er der jo grund til en tur mere senere. Vi kommer til Klaksvig, hvor NODA holder til, men det er søndag, hvor der er lukket. Måske meget godt når jeg tænker på baggagerestriktionene i flyet.

2 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Sikke nogle skønne strømper.
Dejlige farver.
Rigtig god rejse.

Mange hilsner
Susanne

Merete sagde ...

Sikke nogen flotte strømper, skøn farve. Du må have en rigtig god tur. Jeg glæder mig til at læse om den.
Merete