lørdag den 5. juni 2010

Ændrede ferieplaner

Jeg var tilmeldt 1 uges kursus på Skal Håndarbejdshøjskole i efteråret, og jeg glædede mig rigtig meget - men så dukkede der en studietur op hertil:
En af mine medstuderende fra masterstudiet er færing og nu er der tre der har arrangeret en studietur derop - den chance ville jeg ikke lade gå fra mig, så Skals må vente. Sidst jeg var på Færøerne var i 2006 på vej til Island, vi sejlede og billedet er taget fra båden. Denne gang bliver det med fly, noget hurtigere med ikke nær så hyggeligt. Manden i huset må blive hjemme og passe bedriften.

1 kommentar:

Lydert sagde ...

Jeg er misundelig, Færøerne er helt fantastisk. Boede deroppe i næsten tre år i starten af firserne, og tager stadig derop jævnligt. Har altid en ekstra taske med hjem fyldt med garn. Rigtig god tur