søndag den 30. maj 2010

award

Strikkeentusiasten har givet mig en award. Tusind tak for den. Med æren følger at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og give den videre til 7 andre. Det første vil jeg gerne. Til gengæld vil jeg undlade at give den videre, da mange allerede har fået den. Føler nogen sig snydt er det frit for at tage den.

De 7 ting

1. Jeg er egentlig Sjællænder og savner nogle gange København - så er det godt at der ikke er længere derover end der er. Efter nogle dage glæder jeg mig dog også til at komme tilbage.
2. Jeg pendler næste daglig med tog mindst ½ time hver vej - det giver god strikketid.
3. Jeg elsker at holde ferie i de nordiske lande og har lige fravalgt Skals til fordel for en tur til Færøerne.
4. Jeg er ikke meget for havearbejde, vil hellere side i den med en bog eller strikketøj.
5. Jeg elsker is, især fra den lokale ismager.
6. Jeg er primært te-drikker, men elsker caffe-latte.
7. Jeg bruger alt for mange penge på strikkebøger.

Ingen kommentarer: