lørdag den 1. august 2009

Klar til montering

Det føles som længe siden jeg har skrevet sidst, mest fordi jeg ikke synes der har været noget at fortælle om. Det har været hårdt at starte på arbejde efter ferien, men samtidig hyggeligt, vi har været meget få og der kommer ikke mange henvendelser "udefra" så tiden burde have været til at få ryddet op i bunkerne. Desværre er en af de opgaver der er landet på mit bord at skaffe en foredragsholder til september, jeg er ikke god til at "overtale" andre til den slags. Næste uge begynder hverdagen, varmtvandsgymnastikken starter op mandag (jeg glæder mig), onsdag er Viborg-arbejdsdag (lang togtur til strik) og fredag går turen til Holstebro (i bil).
"Trekant" er blevet færdig og klar til montering, det skulle gerne blive i løbet af weekenden. Kanten er med vandrette masker, nærmest en slags liggende snoning. Det kostede sved og optrevling i starten, men jeg fik det lært tilsidst. Billeder med model følger når den er helt færdig, vasket og tørret.
Et anfald af "startitis" har jeg også været ramt af, så "Topstykket" blev startet torsdag morgen og kom med til strikkecafe hos "Sofies forældre" - og jeg er forbi 4. pind med relativt få problemer, det er fordelen ved at være længe om at starte i forhold til andre, der er gode råd at finde på nettet, trods det skulle koncentrationen nu holdes til alle mærker var sat.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den toppen vil helt sikkert bli kjempefin. Det går alltid litt tregt på slutten når monteringen gjenstår, vasking og alt det der. Det var da vi skulle kunne si simsalabim. Lykke til med montering. ;-)

Helle : sagde ...

Det bliver en rigtig flot bluse, glæder mig til at se den snogning som du har omtalt !

Lotte K strik sagde ...

En rigtig sød bluse, farven er også flot.

Irene sagde ...

Tak for sidst! Det er en flot farve du har valgt til blusen.

Strikkeheksen sagde ...

Sikken en fantastisk flot farve og mønsteret ser meget spændende ud - den kan vist godt blive et hit :-)

Gitte sagde ...

Ser rigtig, rigtig flot ud!