fredag den 28. august 2009

Overspringshandlinger

Jeg arbejder hjemme på grund af et møde senere på dagen og det er jeg ikke særlig god til. Heldigvis kan jeg efterfølgende gøre op hvad der arbejdstid og hvad der ikke er.
Der er også fordele, nu var jeg nemlig hjemme da posten kom med den seneste investering på strikkefronten, en mappe med magneter til at holde på diagrammer mv. og samtidig følge med hvor lang jeg er nået.
Hidtil har jeg brugt en konceptholder og det vil jeg nok også blive ved med ved større arbejder, men den kan ikke tranporteres. Mappen er købt her, da jeg ikke vidste den kunne købes i Danmark. Og da portoen var betalt kom der også et blad med. Jeg har købt mappen i den store størrelse for at kunne få plads til A4-ark, men overvejer at have den lille, der er ca. A5-størrelse også - vi får se det bliver jo også jul.
Mønstret på mappen er til et sjal jeg er "tyvstartet" på, det fine strømpegarn fristede. sjalet hedder "ishbel" og er købt på Ravelry.

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Ja posten kan hurtigt være en forstyrrende faktor på en hjemmearbejdsdag - det kan være mere end almindelig svært at holde koncentrationen :-)

Jeg tror "Ishbel" bliver helt fantastisk i det lækre garn, sikke farver :-)