tirsdag den 21. juli 2009

"indianersokker"

Der måtte et par sokker på pinden til en længere biltur i lørdags. Valget faldt på mit "indie dyer"-garn købt til strikkecafe på bymuseet (fra Kashmir), opskriften er igen nedefra og op og lavet af Wendy D. Johnsson.

Umiddelbart minder de mig om et indianertæppe eller noget i den stil og ville have passet fint i min barndom i 70'erne. De skal nu nok blive fine når jeg har lyst til lidt farver i hverdagen. Bilturen gik til Middelfart, ikke nogen lang tur, hvis ikke det havde været for kø-kørsel en god del af vejen, godt vi ikke skulle til Sydeuropa eller andet langt væk, så langt rækker min tålmodighed sig ikke.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nydelig farge på disse sokkene. Det er så kjekt å sitte å strikke på biltur, man får liksom gjort så mye.

Helle : sagde ...

Dejligt med lidt kulør på sokkerne, den opskrift skal jeg da vist kigge lidt på !

marianne sagde ...

De er rigtig flotte. Træls med bilkøer. God dag:)

Lotte K strik sagde ...

Kønne farverige sokker. Jeg kan desværre ikke tåle at strikke, når vi kører bil, jeg bliver køresyg (øv).

Gitte sagde ...

Flot garn. Er sikker på at de bliver lækre.