tirsdag den 14. juli 2009

Sokker

Det går fremad, et par sokker er blevet færdige. De er strikket i Regia Silk og det er ikke sidste gang jeg gør det - mon ikke der er nogle af de voksne i familien der ville blive glade for et par i julegave. Nu kribler det i fingerene efter at starte noget nyt, jeg håber at holde stand minimum ugen ud.
Noget af det der snart skal findes frem er denne jakke, der mangler 1½ ærme og en kant. Det er tv-strik, men ikke noget der kan tages med i byen da der skal ses på diagrammet hele tiden.

5 kommentarer:

Irene sagde ...

Flotte sokker i lækkert garn:-) Og jakken - er det ikke den skønne. skønne jakke fra "Digt i masker" ?

Gitte sagde ...

Flotte sokker.

Jakken er simpelthen skøn!!! - Men slet ikke noget jeg har tålmodighed til - desværre...

Unknown sagde ...

Lekre hvite sokker i fint mønster.
det er ikke lett å ta fatt i den jakken å gjøre den ferdig, men lylkke til. Den vil bli veldig fin.
:-)

Helle sagde ...

Irene, ja det er jakken fra "digt i masker".
Gitte, tålmodighed er heller ikke min stærke side, faktisk er det mere end 4 år siden der blev slået op til den og de sidste 3 har den ligget i dvale, bla. fordi jeg er usikker på om den bliver for lille, og den foræres ikke umiddelbart væk.

Nette sagde ...

Fire år under vejs, men alligevel. Sikke et arbejde!
Den slags er bestemt ikke tvstrik for mit vedkommende. :-)