søndag den 4. september 2011

skovtur

Jeg har (igen-igen) besluttet mig for at nu skal nogle af UFO'erne frem i lyset igen. En af dem er Annette Danielsens "skovtur", der har ligget efter jeg for lang tid siden fandt ud af at der var fejl i udtagningerne. Jeg ville nemlig have ærmerne færdige først så det er lettere at vurdere garnmængden, men de nødvendige strømpepinde sad i noget andet. De blev ledige og nu er der så strikket ærmer.
Jeg har også udnyttet muligheden for at sætte 2 addi-click virer sammen så den kunne prøves. Et billede af prøvningen får I ikke, det er den for kort til endnu, men den passede perfekt. Det dobbelte antal udtagninger pr. pind som jeg kom til at lave har givet den bredde der er nødvendig til mig. Jeg skønner også at der er plads til en tynd langærmet bluse under, så når jeg er færdig med mors sjal, som har fået en deadline er der dømt skovtur som "automatstrik". Derefter er der vist et par små korte jakker der skal gøres færdige, hvis intentionerne holder.

5 kommentarer:

Berit sagde ...

Godt du fandt den frem af gemmerne, for den er da for skøn at gemme på.

Charlotte sagde ...

Den ser super skøn ud, jeg er vild med modellen. Glæder mig til at se den færdig:-)

Uldbegavet sagde ...

Den ser god ud, og det er ved at være sæson til god, varm strik. Den skal nok blive vellykket.

Tine sagde ...

Den bliver fantastisk når den bliver færdig.
Så jeg hepper på at den snart er færdig :-)

Helle : sagde ...

Jeg tror at den bliver super fin til dig. Sikke noget med din pung og telefon. Håber at du får det meste tilbage igen.