søndag den 31. januar 2010

København tur-retur

Så blev det igen tid til en Københavnstur. Vi tog over torsdag i nogenlunde føre, men hjem så det først ud som på det første billede, efter et kort besøg og en kop kaffe hos min far var det dog blevet bedre og resten af vejen var der ingen problemer.
Der blev også brugt penge, både til færdigt og ufærdigt tøj. Det blå garn er ren håndfarvet uld til en tunika, det lyse er Karen Noe uld-angora til en bluse
Og så blev der naturligvis strikket. Der blev slået op på vej til arbejde onsdag og nu er jeg allerede halvvejs på nr. 2 sok. Det grønne garn er "Handmaiden Casbah", superlækkert at strikke i. Det har været forsøgt anvendt til flere andre sokker, de første blev opgivet pga. masketallet der ikke kunne reguleres, ellers var det blevet sokker til min mand. De næste var jeg langt med da jeg opdagede en fejl i mønstret, og da jeg ikke syntes det klædte garnet blev der gjort et nyt forsøg. Alle gode gange tre denne gang lykkes det vist.

Ingen kommentarer: