fredag den 30. januar 2009

pindespild(d)

Øv - det lykkedes mig at miste 1 strømpepind i toget i går, og det er helt min egen skyld. Jeg vidste godt at posen med strikketøjet havde store huller, men håbede indholdet blot ville ende i tasken, jeg hørte også godt den lyd af metal mod metal der kunne indikere at en pind var på vej væk - og troede det var noget andet. Men nej, pinden må være faldet ud da jeg pakkede sammen for at haste ud af toget. Heldigvis var jeg ved at strikke fingre på fingervanterne, så jeg skulle kun bruge 4 pinde her til morgen og den sidste lå i posen. Til gengæld blev jeg færdig med sidste finger og mangler nu kun at hæfte ender før gemalens fotohandsker kan afleveres til ejermanden - han har lovet at jeg må fotografere dem i brug.
Der er næsten et helt nøgle garn tilbage, til trods for at jeg forlængede både hånd og fingre i forhold til opskriften, så der er også til et par til mig.

1 kommentar:

Tine sagde ...

Velkommen til :-)

Og øv, hvor ærgeligt med den pind.
Håber du har en anden :-)