tirsdag den 26. april 2011

Tanker til Irene

Som så mange andre har jeg sendt mange tanker til Irene her i påsken. Du skulle have tilbragt påsken hjemme i haven omgivet af familien og siddende i solen med bog eller strikketøj, og ikke som det blev på hospitalet. Jeg husker ikke om det første møde mig dig var bloggen eller IRL, men jeg ved at der er meget jeg gerne ville lære af dig, evnen til at være tilstede og insistere på at nyde livet er en af dem, dertil kommer evnen til at være en dame og møde verden med oprejst pande, uanset hvad den byder. Og sidst men ikke mindst dine kundskaber ud i den fælles interesse der har gjort at jeg har mødt dig, nemlig strikningen. Jeg håber inderligt at jeg igen kommer til at se dig komme ind af døren hos "Sofies Forældre" eller hos strikkemostrene.

Ingen kommentarer: