søndag den 17. april 2011

sølle 5 omgange

Det er hvad jeg mangler for at kunne tage "vest på". Der er bare lige det at de er rigtig lange, 828 masker er der. I følge opskriften skulle jeg kunne klare mig med 100cm rundpind men allerede efter næstsidste udtagning var der trængsel så jeg satte et mellemstykke og ekstra vire på. Efterfølgende må jeg konstatere at godt nok bliver det lettere at sidde med, men den psykologiske effekt er negativ. Samtidig har gemalen set sig sur på mit strikketøj så det er vanskeligt at sidde med det foran fjernsynet, hvilket betyder at det der burde være overskueligt lige pludselig trækker ud. Alligevel håber jeg snart at kunne vise færdige projekter og få lov til at starte på noget nyt med god samvittighed.

8 kommentarer:

Strikkeglæde sagde ...

Hej Helle,

Jeg hepper, det er jo dejligt at få nioget færdigt!

Hvorfor har gemalen set sig gal på vest på-vesten?

K. Gammelby sagde ...

5 omgange? Så er det jo "lige ved og næsten" ;o) Glæder mig til at se det færdige projekt
Hvorfor generer dit strikketøj din mand? Måske vil han gerne have, at du strikker noget til ham?
Kh Karen

Helle Mikkelsen sagde ...

Nogen seje omgange du har til sidst men du skal nok få det gjort ;o)

Der er bare så meget mænd ikke forstår ;o)

kram

Camilla sagde ...

Hvor ser det ellers godt ud Helle, jeg hepper på dig !!

Unknown sagde ...

Tror egentlig ikke disse mannfolka er så glad i strikketøy....
Hold ut så blir vesten fin. :))

Pia sagde ...

Helle, jeg hepper på du snart må få vesten færdig, for den bliver da så flot.
Der er virkelig meget mænd ikke forstår. :-)

Lotte K strik sagde ...

Det er godt nok mange masker på en omgang, men kun 5 omgange tilbage så skal du nok blive færdig.

Helle : sagde ...

Din mand kan måske heller ikke lide når det fnuller med uld i nærheden af ham, min mand får røde øjne hvis det kommer for tæt på ham.

Ellers en rigtig skøn farve du strikker i !!

Jeg hepper på dig!!!