søndag den 14. april 2013

"Heidi"

Navnet på mit seneste færdige projekt sender mig tilbage til barndommens historier om Heidi der voksede op hos sin bedstefar langt oppe i alperne. Der er nu ikke meget alper over "ponchotrøjen", der er blevet endnu mere blød efter vask. Nu glæder jeg mig bare til det bliver lunt nok til at bruge den udendørs, jeg havde ikke lige overvejet at ærmerne ikke kan være under en frakke. Ingen tvivl om at den vil blive brugt flittigt.

Mønsteret er fra "Rowan, Nordic Tweed"
garnet er "Colourspun" strikket i str. L på pinde 4.

Ellers er der ikke meget nyt fra strikkefronten, jeg går stadig fra det ene til det andet mens jeg forsøger at bekæmpe lysten til at slå nyt op (det lykkes ikke helt - mere om det projekt når det er lidt længere fremme), men lige pludselig er der vel noget der er færdigt.


3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så fin den var. :))

Uldbegavet sagde ...

Det kender jeg godt, jeg er også grebet af startitis for tiden.
Ponchotrøjen er rigtig flot. Garnet kender jeg ikke, men det ser lækkert ud.

dqpage sagde ...

Det er en rigtig flot poncho trøje.
Fin model, den sidder godt, og der er et flot farvespil