søndag den 13. november 2011

fremgang

Der sker da lidt på strikkefronten - og det er ikke småting det hele. Lige inden rejsen til Færøerne i slutningen af juni startede jeg på en hvid cardigan der noget tid har været henvist til bunden af kurven, mest fordi pindene er skrøbelige. For et par uger siden var den med til strikkecafe og i denne uge kom den så med i toget og til møde, jeg er spændt på hvornår pinden knækker (addi-bambus nr. 2½ og 3). Resultatet er at der nu er strikket en ryg og det meste af det ene forstykke, med lidt held er den vel færdig inden turen forhåbentlig går til Island næste sommer.

Jeg forventer snart nyt at vise frem, skovturen mangler kun 4-5 cm før den er færdig.


3 kommentarer:

Merete sagde ...

Den bliver rigtig fin din cardigan. Glæder mig til at se den på Island!

Camilla sagde ...

Tusind tak for din hjælp mht skovtur, jeg har skrevet til dig på min blog. Glæder mig meget tiol at se din version! Den hvide cardigan ser dejlig ud!

K. Gammelby sagde ...

Din hvide cardigan ser spændende ud - håber pindene holder til vejs ende ;o) Glæder mig også til at se skovtur
Kh Karen