onsdag den 15. juni 2011

som tiden dog går

Det må være tid for en opdatering, tiden flyver som sædvanlig. Min fødselsdag blev brugt til en tur på Tangkrogen og se kunst. Og i modsætning til en anden blogger fik jeg et billede af de filtede konkylier, inde i den røde ligger flere mindre af slagsen.
 Der var mange fine ting, herunder dette "orgel", det mindede mig om et vandfald vi så da vi var på Island for 5 år siden. 
I går aftes var vi så ude og se en anden slags "kunst", nemlig ingeniørkunst. Manden min ville sige farvel og tage de sidste billeder af den kran han har tilbragt mange timer på og omkring når den trængte til kærlig pleje og udbedring af skader. For mig var det også underligt at se den ligge knust mod jorden, dels har jeg stået under den og oplevet hvor stor den var, dels har den altid været en del af byen for mig.

1 kommentar:

Tine sagde ...

Åh ja, det orgel var også super flot!
Og det fik jeg heller ikke noget billede af.
Og iøvrigt sjov sammenligning med vandfaldet :-)

Så du udsendelsen i aftes på DR K om Sculptures by the Sea?
Spændende udsendelse!