torsdag den 6. august 2009

Ud i det gode vejr

Det er ikke meget glæde jeg har af det gode vejr, tidligt hjemmefra og sent hjemme kombineret med kontorer, hvor vinduet helst ikke må åbnes begrænser det til korte ture fra tog til kontor og en cykeltur hjemmefra og til toget, samt retur. I dag blev det så til en kort gåtur, beordret af chefen. En kollega har jubilæum i morgen og jeg står for gaven, som jeg ville forsøge at finde på vej hjem (det lykkedes nemlig ikke i tirsdags) - men chefen der lige er kommet fra ferie mente bestemt jeg skulle tage en tur ned til gågaden i arbejdstiden, hvilket jeg ikke lod mig sige to gange - og så fandt jeg oven i købet et af ønskerne. Jeg trak det lidt og kiggede vinduer undervejs.
Topstykket glider hastigt over pindene (nej det er ikke "addi turbo") og jeg er tæt på at skulle tage fra til ærmer, første nøgle garn af 5 er også ved at være brugt. Jeg snød mig lige til at tage et billede på skrivebordet med mobiltelefonen.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er bedre når solen skinner likevel, man blir glad når man sykler hjem fra arbeid. :-)

Helle : sagde ...

Det var da skønt at du lige fik en lille pause i dit arbejde i dag, dejlig farve du strikker i !