onsdag den 3. juni 2009

Nyt til boghylden

Så kom dagen endelig, hvor jeg kunne føje 2 længe ønskede sokkebøger og en med "kabelstrik" til samlingen. Sokkerbøgerne skulle først udkomme, og derefter var der leveringstid fra Amazon. Sidste onsdag kom så mailen om at de var afsendt, og i går lå beskeden om, at de kunne afhentes på posthuset. Der er meget jeg gerne vil lave i alle 3 - så det er godt at der er masser af strømpegarn på lager.
Det går fremad med sommerblusen, jeg er nået til delingen ved ærmerne. Denne gang vil jeg være færdig før jeg starter på noget nyt, men det holder godt nok hårdt og jeg drømmer om et lille let arbejde på 4 pinde - eller noget af det der står i kø med indkøbt garn.
Der blev strikket i pinsen, men en del af tiden blev tilbragt her, i vores såkaldte staudebed, der for en tid er overtaget af græs, tidsler, skvalderkål og andet ukrudt. Det lykkedes af indentifice et par overlevende stauder, til gengæld så jeg ingen snegle, måske fordi solsorten har lært at spise de små. Der blev også tid til en cykeltur til Moesgård Museum, gennem skoven. Og til at rede trådene ud omkring vores tur til Gøteborg, det lykkedes tilsyneladende, nu skal det bare bekræftes for en sikkerheds skyld.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Hold da op de ser spændende ud de 3
bøger !!

Unknown sagde ...

Det er alltid gøy å få nye strikkebøker. Kommer vel nye sokker nå da. Det er deilig å være litt ute i hagen og pusle litt også. :-)