tirsdag den 17. marts 2009

Fra mig til mig

Det har været en lang dag både i går og i dag, så det var dejligt at komme forbi posthuset og hente et brev med dette indhold

Denne gang har jeg vist ikke sparet så meget ved at købe i England, porto og forbindelse blev lidt høj i forhold til indholdet, men jeg har heller ikke betalt mere end herhjemme, så det går.
Den lange dag i dag skyldtes, at dagens møde var i Holstebro, hvilket betyder 2 timers kørsel hver vej - og for en sjælden gangs skyld havde jeg ikke selskab. Afstandene i regionen er store og vi har kontorer 3 steder, derfor vælger vi at holde møderne på skift i kontorerne.

4 kommentarer:

Helle : sagde ...

Uha sikke nogle dejlige ting du har købt, du kan tror at du bliver glad for det :-)

Unknown sagde ...

Kjekt å hente en pakke. Det er en viss spenning med det. Du tapte nå heldigvis ingenting, men vi liker å gjøre gode kjøp....
Det er jo en lang dag når det er så langt å kjøre. :-)

Strikkeheksen sagde ...

Så er det godt at kunne hente en god pakke ;-)Det ser herligt ud!

Tine sagde ...

Sikke da en masse dejlige pinde.
Når man først er begyndt at bruge dem, kan man slet ikke leve uden
:-)